blå make up och dagens "vill ha" - penslar!

Åh, jag vill verkligen ha nya penslar. Såna riktigt bra penlar. Framförallt skuggpenslar, en stoor och några normalstora så jag kan slänga mina syntetskuggpenslar åt helvete! Vill ha riktiga:) De jag har funkar i och för sig, men jag vill ändå ha de man " bör använda" så att säga. Får kika på detta nästa helg när jag ska till Götet!

SKulle även behöva ny puder- och rougeborste. Rougeborsten börjar i alla fall sjunga på sista refrängen., hehe.
Concealer- och eyelinerpensel  och liten skuggpensel har jag iaf och de är bra :) Det behövs inte nya ialla fall, känns skönt i plånkan:D haha!

Det finns även en heeel del nytt smink jag vill åt. Har nu 2 av 4 st 88-paletten med ögonskuggor, men vill ha de restrerande två också! Samt en hel del andra ögonskuggor, pennor, läppstift,läppglans mm. mm.... Inte lätt! Finns så mycket jag vill ha men det går ju inte att få allt tyvär:) Men det är ändå kul att ha drömmen kvar så jag kan köpa lite allt eftersom:D

IALLAFALL. Jag slänger in en liten bild på mig i en blå skuggning jag gjorde för några veckor sen:D Tyvär är ju inte min kamera av bästa sorten så färgerna fångas inte upp så bra! Och jag har inte fixat photoshop på denna datorn än heller... HERREGUD. Men men! Kan ju säga att färgerna va bra mycket starkare och coolare i verkligheten:D hehe!

Tjing



// Marie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0