hårelexir orofluido!


Har ni testat denna produkt? Det är ett hårelexir som heter Orofluido och är till för att göra håret mjukt och glansigt.
Första gången jag använde denna var när den preciiis hade kommit ut. Vi fick in den i skolan och så hade vi egen styling en eftermiddag. Min klasskamrat shamponerade mig, torkade håret och plattade det. Hon tog i några droppar när håret var fuktigt och tog slutligen ytterligare några droppar när jag var helt färdigstylad och jag blev helt stum. Har aldrig nåågonsin haft mjukare hår! Jag har mjukt hår vanligtvis också, trots min så blonda hårfärg, men detta var otroligt!
Veckan efter köpte jag produkten och använder den nu efter varje tvätt.

Tyvär blir jag inte lika stum längre. Har aldrig upplevt samma känsla igen sen jag köpte den, vilket jag tycker är synd. Dock beror det på att håret ju alltid blir mjukare när det är plattat, och jag älskar ju mitt självlockiga hår så jag plattar det väldigt sällan. Elexiret är ändå ett måste eftersom den luktar så otroligt gott av vanilj, samt ger en skön känsla i håret!

För er som inte testat säger jag bara, TESTA DEN! :)

// Marie.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0