Inga skönhetsinlägg i en skönhetsblogg?

Jag undrar när jag kommer bli frisk. Det är inte kul att sitta å snora hela tiden! Usch, och på tisdag börjar skolan... Vill inte vara sjuk då! Och verkligen inte på måndag heller:( Måste friskna till!

Och på tal om skönhet och så, att detta är en skönhetsblogg, så kan jag inte påstå att det varit så mycket sådant hittills. Det beror mestadels på att jag inte har några nya produkter att visa upp än, jag slappar mest denna veckan, och att jag inte sminkar mig när jag bara är hemma. Eller rättare sagt, jag gör det ibland, men nu när jag är sjuk känner jag inte så stor lust till det. Men jag ska bättra mig! När skolan drar igång lär det komma upp mer sminkningar och lite smått och gott=) Så ha tålamod!

Nu tänkte jag kika runt lite på bloggar och så och efter det läsa lite i körkortsboken. Sen blire nog en snabbis te bilskolan och göra lite repetition! HEhe, tja!

// Marie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0