jobb idag och överraskning i morgon!

Åh, vilken kass uppdatering! Men det har sina orsaker. Kan ju förklara lite här.

I fredas kväll var jag ensam hemma och kollade på En ängels tålamod, hela kvällen. HAHA! Så bra. Åt även grillchips och drack vinet jag fick av min kära broder, ur vinglasen jag också fick av honom. Kan ju säga att jag inte mådde så bra senare på kvällen, men nog om det.

Igår kom syster yster och hennes sambo hit för att fira mig i efterskott. Samt min broder och hans tjej. Han var här när jag fyllde år, men inte hon, och dom ville äta här så=)
Bjöd på middag, som alla uppskattade! TUR DET. Haha.
Hade även bakat tårta och grejjer=) Smaskigt.

Fick iaf en skål av syster yster och boken 1001 coctails av Åsa! Haha, kul tycker jag.

Det var iaf en mycket trevlig dag och det är mysit när syskonen är här:)

Idag blire iaf jobb. Suck. 3 vecker sen senast så man har ju kommit ur form lite. Men man får tänka pengar, då går det. Dock jobbar jag ganska länge idag, 12-18. Jag som är van 4 timmar, haha! Men hoppas det går snabbt iaf.

SKa bli såååå skönt när denna arbetsdag är över och ikväll ska jag skriva till Emmy igen och fråga om hon ska med i morgon=) HEhe, tänker inte säga vad jag ska göra, de får ni se :) SKa bli spännande iaf!

Ne, nu ska ja snart ner i tvättstugan å grejja... Å böbbis ligger å sover han, fjantis. HAha.
Ha de!

// Marie.

Kommentarer
Postat av: LadyUmbrella

Allt bra med dig? :)

2010-08-22 @ 10:10:37
URL: http://ladyumbrella.blogg.se/
Postat av: lucke

Hejsan, vad göres? :P

2010-08-22 @ 10:32:07
URL: http://modegrabben.blogg.se/
Postat av: LadyUmbrella

SV: åhh vad härligt!

Jodå, det är tiptop med mig :)

...om man bortser från vädret som gör att man inte vill sätta sin fot utanför dörren -.-



Hur har vädret varit hos dig idag? ;)

2010-08-22 @ 18:56:29
URL: http://ladyumbrella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0