Läckra skor.

Jag har sett ett par så underbart snygga skor på Nelly.com! Svarta med snörning mitt fram, platå och kilklack! Mmmm, läckra! Hade tänkt beställa dom nu i slutat av augusti, men det visade sig att de tog slut.. Jag bevakade storlek ifall det skulle komma in nya och fick mail förut om att min storlek fanns i lager igen:D Wiiie tänkte jag! Så gick jag in och kollade. De fanns inte:( Lite besviken faktiskt. Hoppas verkligen att de kommer in igen!

Finns ett par stövlar från Din sko som jag vill ha med! Visst är dom läckra?!:D


Hur som helst måste jag i alla fall köpa nya höstskor. Eller måste måste jag ju inte men jag vill:) Har många par skor men man vill alltid ha nya:D Det är lite dumt faktiskt.. hehe

Nu ska jag ut till köket och ta mig ett glas iskallt vatten! Tja:)

// Marie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0