Lite ur form.

Tjaa.
Nu har jag komme hem från jobbet. GÖTT. 3 vecker sen sist så man var ju lite ur form, men det gick bra ändå=) Såklart en hel del jobbiga kunder, men även roligt folk :D hehe. Dagen var i alla fall bra men nu är jag jävligt hunrig!

Man känner inte på jobbet att man är hungrig men när man kommer hem så börjar magen kurra, haha:) Tror vi lagar lite mat nu =)

Och åter igen. En skönhetsblogg utan skönhetsinlägg. HAHA! Nästan pinsamt. Men jag lovar, från och med i morgon gäller det! Imöra ska jag ju iväg så lär väl komma upp en sminkning och på tisdag  börjar skolan så då blire väl kanske lite granna också=) Men ha tålamod, ni får stå ut med tråkigt tjöt av mig nu bara:P Hehe.

Känns i alla fall skönt att ha tagit kvällen nu! Skriver mera ikväll, för nu ska ja hjälpa till med maten=)

PUSSEN.

// Marie.

Kommentarer
Postat av: LadyUmbrella

SV: men vad skönt att solen kom fram tillslut iaf :)

Vad hittar du på ikväll då? :)

2010-08-22 @ 19:41:52
URL: http://ladyumbrella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0