nybakt bröd är gött!

Här får ni en bild på mina goda bullar ( bröd ) som jag bakade igår!:D Dretgött vare och satt fint till kvällsmat;)





Idag var jag ju tyvär inte ledig. Skulle ha idrott. 10.30. Men det blev ingen idrott, blev tjöt i stället. Jag var ju såklart ombytt men det hade inte behövts, haha! Så vi tjöta i 20 minuter sen sluta vi. Alltså åkte jag till skolan för å tjöta i 20 minuter å sen åkte hem! Gaaanska värt, men men :)
Nästa torsdag har vi hemträning, så jag börjar skolan 15.50 den dagen! FATTAR NI?! 15.50, och slutar 17! SÅ störigt. När alla åker hem från skolan åker jag dit;P haha. Tur att det bara är nästa vecka det är så iaf :)
Men det värsta av allt är att lektionen jag åker dit för är bild. Jag som hatar bild. Men men, det löser sig :)

Nu ska jag kolla efter recept och senare ikväll kommer jag skriva om en hårprodukt! Missa inte det :)

// Marie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0