nytatuerad!

Överrasknigen jag skule göra idag var en tatuering!:D Hehe! Har skrivit mitt namn i nacken =) Skitsnyggt! Och jag är så otroligt förvånad över hur lite det käneds att bli tatuerad. Trodde det skulle göra svinont men det gjorde inte ont alls! Självklart kändes det, men gjorde inte ont :) Är så jävla nöjd med det, trodde ju att jag skulle dö. Haha!

Resan till och från Karlstad var inte lika kul. Hela resan dit gick som planerat men när vi var i Skåre, 1 mil innan Karlstad, hände något med loket så vi blev ståendes en timme. Riktigt störande. Tur att vi åkte tidigt så vi inte hade någon tid att passa! Dock hade vi tänkt gå runt och leta praktikplats åt Emmy, men det gick bra ändå:)

På väg hem hann vi inte komma till Kil ens, ( 2 mil från karlstad ) innan tåget stannade. Då hade någon ledning kraschat längre fram så vi blev ståendes där i en timme också. STÖRANDE. Det hela slutade i alla fall med att vi fick åka taxi hem. Ganska soft ändå, hehe. Dock tjötigt att bara sitta! Men det gick bra. Tur att jag hade sällskap i alla fall och inte var helt själv=) Hehe.

Nu ska jag titta på 2 1/2 män och lite senare kommer en bild upp på tatueringen! :D

Hadet!

// Marie.

Kommentarer
Postat av: Shiko

Hej!

Hjälp mig att bli Nelly.com's nästa skodesigner.

Rösta på min skodesign.



http://nelly.com/designyourshoe/?obj=gh5cy2jOdwFj6NOKxBTi95WnvcG1OZ6s7xLtou8FeAnXO2f02yhz#shoeGallery



Ps. Kommentera min blogg när du röstat. Alla som röstar får länkningar när tävlingen avslutas

Om du har redan röstat så ber jag om ursäkt, och man kan rösta igen.

2010-08-23 @ 20:20:24
URL: http://shikos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0