Nytt shampoo+balsam!

tjohej!
Är klockan redan 7?! Jävlar va tiden går! Kom hem för en timme sen. Dumt att komma hem såpass sent, då blire nog ingen promenad ikväll! Kände mig plötsligt otroligt trött. Snark. Blir tv ikväll :)

Hade svenska och naturkunskap idag. Naturkunskapen va väldigt kul iaf, hoppas det fortsätter så:D Svenskan va väl inte lika kul när vi fick reda på allt som ingår i b-kursen. Snaaark. Inge kul. Men vi ser iaf på en hyffsat bra film nu, " korpen flyger". HEhe:)

På fredag ska vi ta hand om ettorna med! Blir nog planering om det i morgon. Hoppas på en rolig dag, som vi fick i ettan!:) Lär bli olika stationer med allt vi lärt oss i ettan samt rundtur på skolan! Ska bli väldigt kul =) Fick också reda på att det är skolkort på fredag! DUMT. Hade velat färga utväxten innan men hinner nog inte det =/ Illa. Men men, tur att jag är såpass blond i min normalfärg så det inte syns sååå väl ändå:) Hehe.


Jag var in å köpte shampoo+balsam förut med! Tänkte köpa 1,5litersflaskorna från Matrix som jag redan har, men ville ändå testa på något nytt. Ville inte ha små flaskor eftersom de går åt så fort, men ville ändå inte ha jättestora litersflaskor med ett shampoo+balsam jag inte testat innan, ifall de skulle vara dåliga på något sätt! ( Haha, vilka krav va? ).

Men jag hittade iaf shampoo+balsam 750 ml vardera för 399 spänn! Här i Säffle hade jag annars kunnat köpa 1,5literspumparna från Matrix för 399 kr, men de finns inte för tillfället. Så det är ju lite skillnad i pris, dubbelt så mycket från Matrix för samma pris som det jag köpte! Men men, ville testa något nytt så :)
Hoppas detta är bra bara! Har hört mycket gott om dessa i alla fall så förhoppningsvis passar de även mig=)

Vi har ju även bytt ena märket i salongen på skolan med. Det kanske jag har nämnt? Lanza är det i alla fall som pryder ena produktväggen nu! Jag har använt enbart 2 produkter från Lanza, men de var väääldigt bra, så tänkte att om någon månad ska jag passa på och köpa shampoo+balsam där ifrån också! Man kan ju aldrig ha för mycket produkter, eller hur?;) Hehe. Sen så får vi ju 15 % rabatt med, så det blir billigare än på salong! Höhö.

Ja, det finns mycket jag vill ha. Hoppas jag har det mesta snart, heheh =)7

PUSS.

// Marie.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0