rösta på min sko!

Hallå där!
jag har precis designat min sko på nelly.com. Är ute i absolut sista stund eftersom tävlingen slutar om några dagar, så vore skiiitsnäll om ni kunde gå in å rösta på den en massa så jag har samma förutsättningar som övriga deltagare i tävlingen !:) Länkar nu med en gång!

http://nelly.com/designyourshoe/?obj=kNafBXoYb2XFpbEUYcZudkYmWsbnPRrxeHTec834wO9ZpArCbHu3#shoeGallery

Tack på förhand!


Idag är jag hemma. De som inte fixat praktikplats skulle göra det idag och vi andra fick vara på salongen. De sa även att om det blir för tajt för salongen att man skulle säga igår att "jag kommer i morgon" så fick man börja nästa vecka i stället.
Jag börjar nästa vecka. Men det beror på att jag är så förkyld. Dock så kände jag när jag vaknade att det snart är över! Men jag känner att det är bättre att jag är hemma och vilar upp mig så jag blir frisk snart, i stället för att gå runt och snora och smitta både folk som arbetar där och kunder. Det är ju himla onödigt. Så jag tog ett förnuftigt beslut att stanna hemma, trots att jag egentligen ville dit. Men men! Blir nästa onsdag:)

Idag ska jag nog bara slappa. Fått lön idag så ska gå och ta ut lite pengar snart bara! Hehe. LÄngtar så till helgen när jag ska till Göteborg och spendera pengar! Mihii:D Hoppas verkligen jag hittar kläder och sånt som jag vill ha.

Nu ska jag nog kila till Ica och sen lägga mig å kolla på En ängels tålamod=) Ha det gött så skriver jag senare:D
PUSS

// Marie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0