shoppinghelg i götet!

nämen tjeeenare!

Nu har det vare tyst i bloggen under helgen, haha! Det beror på att jag varit i göteborg och kom hem för några timmar sen=) . Åkte dit igår morse och shoppade hela dagen, sov på hotell och shoppade idag med! Mycket trevligt :) Fick faktiskt med mig en hel del ändå!

2 långärmade skjortor, 2 långärmade tröjor, 1 kofta , 1 bh, 1 par trosor, 1 läppglans, 1 ögonbrynspensel + ögonbrynsskugga, dagcreme, nattcreme, 1 nagellack, spatlar, en liten parfym och ja, jag tror det var bra så. Är lite besviken över att jag inte hittade någon mer kofta eller skorna jag vill ha.. .Och byxer köper jag om några månader! Men är ändå rätt nöjd med shoppingen:)

Vi var även ute och åt på restaurangen Bamboo igår kväll. Det är en mongolisk restaurang där man serveras 4-rätters! Själva huvudrätten går ut på att man plockar ihop allt man vill ha ; grönsaker, nudlar, kött, ris, sås m.m. och så lämnar man fram talriken till en kock som lagar till maten medans man ser på ! Känns rätt lyxigt faktiskt=) Gott är det med, blev bara så jääävla mätt! Inte kul.

När vi kom tillbaka till hotellrummet blev det mys och kollade på Bröllopsfotografen såklart!:) hehe. Och för er som inte vet så vill jag bara säga att jag pratar så som dom gör i filmen ;) haha! Usch, så fult. Men men!

Nu ska ja snart gå och göra mig iordning för kvällen och så =) Vi hörs i möra!

Ni får en bild på mig från igår kväll efter restaurangen med, haha!

PUSS.

// Marie.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0