Ung tandläkare och i döläge.

Jag tror jag somnar. Vilken sekund som helst. Det är ju inte bra! Måste läsa körkortsboken.. Och så har jag fuktigt hår, vill inte ligga ner med det. Usch, vilka problem man har! Haha.

Anledningen till att jag känner mig helt död är nog för att jag gick upp halv 8 imorse. Hade tid hos tandläkaren 8.10 så.. Han undersökte tänderna, sa att allt såg jättefint ut men " försök använda tandtråd iaf 2-3 gånger i veckan", som vanligt, haha!
Det tog 10 minuter, sen vare klart! Ganska väärt. Eller inte, hahah.
Första gången i mitt liv jag var med om en ung, manlig tandläkare! Lite cool faktiskt.

Efter det gick jag till Ica å köpte en tidning å gick hem å la mig och läste, i nästan 3 timmar! Förstår inte hur jag höll mig vaken, haha.
Har grejjat med lite annat under dagen med men inget viktigt att skriva upp.

Jag undrar hur det kommer sig att vissa dagar är man hur pigg som helst på morgonen och vill gå upp innan klockan ringer till och med! Och vissa dagar är man helt död och vill aldrig lämna sängen. Det kanske beror lite på att skolan börjar nästa vecka och jag vet att jag måste ställa om mig... Får väl se hur det går! å upp tidigt varje dag, ännu tidigare än idag också...Tippar på stendöd de första veckorna.

Nä, nu ska jag nog ta och läsa lite, eller sova... Hmm.. Haha, får se om jag orkar.

Pussen på er:)

// Marie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0