vann presentkort på bik bok för 1000 kr!

För en stund sen gick jag mot ytterdörren för att hämta posten. Såg ett brev där och tänkte att det kanske är till mig, eftersom jag fyllt år och så. När jag kollade såg jag att det var till mig, och från bikbok. Blev väldigt förvånad och tänkte " men oj, vann jag tävlingen på veckorevyn häromdan? Men, priset var väl inte presentkort? hmm.. Eller är det medlemskort eller något jag fick efter att jag handlade där i Gävle? Men de fick ju inte min adress. Hmmm."
Jag öppnade iaf brevet och i där såg jag ett presentkort på 1000 kr! Trodde inte mina ögon faktiskt. Tyckte det stod 100 först, men så stod det bokstaverat " ett tusen kronor". HAha! Undrade såklart varför men kom till slut på.

Det låg ett litet kort där i som det stod " Grattis önskar Bik Bok och veckorevyn! :) " Då kom jag plötsligt på att jag var inne på veckorevyns hemsida för ett tag sen och var med i en tävling om å vinna presentkort på veckorevyn. Har för mig att det var förstapriset som var värt ett presentkort på 1000 kr och för att vinna skulle man skriva en motivering till varför just Du ska vinna.

Jag som aaaaldrig brukar vinna sånt här och som dessutom väldigt sällan handlar på Bik Bok tänkte att jag kunde vara med för en kul grej bara, så jag kom på en anledning, ganska kass vad jag minns, men tydligen gick den hem!!:) Är så himla glad! Jag ska ju till Göteborg nästa helg och höstshoppa så detta satt ju verkligen KANON:D

Ska försöka kolla runt på veckorevyn och se om det var förstapriset jag fick och om det är någon mer som också fick det, eller om jag var ensam vinnare, hehehe:) Kan vara kul å veta=)

Jag är iaf hur jävla glad som helst nu :D Hehe!  TACK SÅ MYCKET VECKOREVYN FÖR ATT NI UTSÅG MIG TILL VINNARE:D Puss på er:)

// Marie.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0