danskjävlar

Somnar nog snart. är så inihelvetes trött! Fattar inte varför heller... Va ute lite igår så gick å la mig halv 3 och upp halv 10, det är ju öndå 7 timmar! Sover ju mindre när det är skolan liksom. Men sen så har jag jobbat 6,5 timme idag med. Vilket helvete. Vill aldrig mer jobba på annandagen! Inte i kassan ialla fall..

Har vare dretmycket folk HELA dagen. En hel del störande folk dessutom! Särskilt danskar. Hatar danskar numera! Dom tror att man fattar deras språk odh det känns som om dom dumförklarar en när man inte förstår. Men när dom inte förstår vad jag säger, ja då äre fortfarande jag som är störd.. Jävla idioter. Ät hemma i danmark i stället!

Nej nu ska jag inte va sån.. Men är svinförkyld i alla fall. Inte heller kul. Kommer ju läglit. NOT.

Nej nu ska jag nog snart sova! Tjenare

// Marie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0