efterblivna föräldrar i ung och bortskämd?

Har igår och idag kollat igenom alla avsnitt av Ung och bortskämd. Skitbra ju!!:D Dock tycker jag att vissa föräldrar är lika blåsta som deras ungar. Jag menar, paulina och karolina? deras pappar är ju fan störda. Säger att dom är så himla duktiga när dom egentligen inte gör ett skit. Karolina som aldrig ens blivit nominerad, så jävla stört:S Så blir paulina,ellinor och tj nominerade i senaste avsnittet. HALLÅ?!?!?! Jävla idiotföräldrar, tj och ellinor är väl fan dom som borde vara i final! Tillsammans med Daniel såklart ! ( skönaste killen jag nånsin sett, hahaha! ).

Förstår inte riktigt mig på dom. " Du ska va precis som du är, det är bra" sa paulinas pappa. Så han tycker det är bra att hon är med i det programmet för att LÄRA SIG NÅGOT, men inte gör ett skit åt det? Helt jävla störd. Och Karolinas pappa som säger att hon aldrig gör något fel.. .De andra kan i alla fall vara ärliga och hålla med när deras barn gjort något som är mindre bra, men inte dom!!!

Är så jävla besviken nu. Hade verkligen velat se daniel tj och ellinor i final... De är de enda värdiga vinnarna. Och de enda ROLIGA deltagarna. Som inte är störande. åt helvete med paulina och karolina. Fjantjävlar.

Näe, är så besviken nu så nu skriver ja inge mer. fyfan

// Marie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0