hysterisk jobbdag

Herremingud va förbannat mycket folk det har varit idag. Var så otroligt omotiverad att gå till jobbet. Sa redan igår kväll att jag inte va sugen på å jobba men att " det är ju torsdag för- och eftermiddag, så det blir nog inte så mycket folk".
Ska aldrig i mitt liv säga så mer. För JÄVLAR va det har vare å göra! Å ja som är så hes å äcklig i halsen så ja knappt kan prata... ILLA.

Kom dit nästan 10 minuter innan ja börja och fick hoppa in direkt. Från klockan 12-15.30 var det inte en ledig minut. Inte en enda kassa var tom nån gång utan det var fullt i ALLA kassor HELA tiden. Fick också reda på att det varit så ända sen klockan 10! FYFAN, säger jag bara. Fick en efterlängtad rast där vid halv 4 som tur va! haha;) Sista timmen däremot var int så farlig. Lagomt får jag väl säga:) Något att göra hela tiden men inte överdrivet mycket folk. GÖTTÄ.

Va ju inte alls många som jobba heller så 4 st blev inringda. Gött det ialla fall. Ser absolut inte fram emot sportlovet nu! " som det var idag, fast 10 gånger värre" fick jag beskrivningen.. Då är det 22 st som jobbar samtidigt. Fyhelvete. Får se te å inte jobba så möe då;)

Har märkt att folk blir himla griniga när det är stressigt också. Inte kul när dom bara gnäller på en vad man än gör! Men men..

Kommer i alla fall sova gött inatt å imöra äre nyår! Jobbar lördag och söndag med, wihooo. säkert lika möe folk....

Men ja nu ska ja vila mig lite iaf så tja på er!

// Marie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0