idiotjävel

Ja idag va ju sista praktikdagen för min del! Känns väldigt skönt måste jag säga och hoppas verklige jag får den nya praktikplatsen! Annars vet jag inte vad jag gör... Det löser sig nog!

Logga in på facebook nyss och såg en sak som gjorde mig svinförbannad... Det finns verkligen en person ( KLASSKAMRAT ) som är den mest falska jävla idioten jag någonsin träffat!:S Förstår verkligen inte hur hon klarar av sig själv... Så inihelvetes störd. Och förbannat jävla jobbig!!! Tänker inte säga vad, för ni som vet, vet. Finns inget annat att säga än jävla idiot.

Imöra äre torsdag å gympa! Men blir kvar på skolan å ska på luciaträning samt hämta ut salamin! ska släpa hem på 6,4 kg salami imöra!!!!!!!!!!! FYFAN. Tror det blir bagen!

Nu börja ialla fall bonde söker fru igen så tjaa!

// Marie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0