julafton med klappar!

Då var den stora dagen här! Så mysigt =) Har faktiskt öppnat lite julklappar(A) De från dennis, svärmor och Sanne! MYCKET TREVLIGT:)

Har önskat mig en jävligt snygg navelpiercing, fick den plus en till av dennis!:) Önskade mig även ett speciellt fotbad och fick även det av honom:)

Har även önskat mig en Britney Spears parfym ( som tyvär finns ingenstanns typ... ) men fick en annan av Britney, av svärmor och Yasar! Så det var också KANON:) Börjar ha en hel del parfymer nu , hehehe... Men finns några till jag vill ha! Ska nog köpa den andra Britneyparfymen någon dag, för jag vet ju faktiskt på vilka få ställen den finns:) Har en känsla av att den är på väg ur sortimentet, därför den inte finns nån stanns... Så MÅSTE köpa, hehe!=) Men denna jag fick har jag på mig nu och luktar svingott den med!=) Men som sagt, älskar man parfymer så har man aldrig för många;) Kommer nog aldrig sluta önska mig parfymer heller! Det är ett säkert kort när man köper present te mig;)haha.

fick även en chokladask av svärmor, hehe, aldrig fel!
Och av lilla Sannis fick jag fransk manikyrset! Kuul=) Det var en sån där penna man gör det vita med, som förhoppningsvis är lättare än ett vanligt lack! Är så jävla dålig på vanligt lack till fransk manikyr så hoppas detta går bättre=)

Är än så länge supernöjd med mina klappar och ska skriva till Sanne och svärmor och tacka nu! Sen blire frukost och testa fotbadet, haha:) Och kanske ringa mamma och fråga när dom hämtar mig! Ska ju till min älskade familj och fira jul<3 Ska bli mysigt!

Ha en kanonjul allihopa så skriver jag mer ikväll eller imorgon! PUSS

// Marie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0