julavslutning

Tjeenare mannen!

Hahaha, ( ove sundberg, solsidan). Så jävla skön! HAHA.

Okej det var inte det jag skulle skriva faktiskt... Men idag har vi städat salongen, så jävla trökit. Men gick ganska bra ialla fall:D Hade julklappsutdelning å grejjer med, så mysit så:D Och imöra äre avslutning! Dock tycker jag det är lite tråkigt att typ inte nån kommer på den:( Så gott som alla tog jullov idag... Trist, men men! Får träffa min lilla krasse imöra i alla fall:) Tycker i alla fall att det ska bli mysigt i kyrkan!


Som jag kanske nämt tidigare har vi ju börjat sälja massa grejjer i klassen... Så vi kan komma iväg på en resa i 3an! Idag fick vi vår godisbeställning! Så nu har jag 62 påsar ( drygt 11 kilo!!! ) twix och snickers som ska bort på en månad! PANIK. Någon som vill köpa? Bara å höra av sig! Köper man 1 påse kostar den 30 kr men köper man 2 eller mer blir det 25 kr/styck! SÅ KOM IGEN! Hjälp mig gärna:) Vill inte köpa alla till mig själv! haha.

Ska nog gå å söva snart å upp som vanligt imöra! Men SEN är det slut, så jääävla gött:)

PUSSHEJ

// Marie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0