Julprat och tävling hos Småstadsprinsessan Linda!

Vaknade till lite snabbt i morse vid 6tiden. Första tanken som slog mig var " herregud, det är julafton i morgon!". Kan fortfarande inte förstå det, känns så overkligt!

Igår fick vi i alla fall upp granen och pyntade den, så nu är allt helt plötsligt mycket mysigare!:) Ligger lite paket under också=) hehe. 3 st till Dennis ( från mig ) och 5 st till mig! 2 är från Dennis, 2 från svärföräldrarna och ett ifrån min Sanne<3 Är lite spänd faktiskt! Haha, dock har jag lite aningar om vad det är i dom, men man kan ju aldrig vara helt säker!=)

Igår var han och hämtade sin julklapp från Colorama med som innehöll massa godis å mat! Så för å få bort en del mat ( som aaaldrig kommer försvinna annars ) så tänkte vi tjuvstarta med ett litet julbord idag;) Det kan ju aldrig bli lika underbart som mammas, men man kan ju försöka i alla fall! Så till middag idag blire lite smått å gött:)

Idag kommer även bror min och tänkte bli klippt, hehe! Mysigt:) Ska nog även ut å kika lite på stan senare =)

Känns konstigt att om bara ett antal timmar så är hela julen över! ( som det brukar kännas i alla fall ). Så himla tråkigt. Man planerar och stökar och bakar och handlar så är allt över på ett ögonkast sen. Men men! Bättre så än inget alls=)


Och så är det en vecka kvar på året. JISSES. Tyvär blir det väl inge vidare nyårsfirande för mig ändå, pga olika anledningar. Bla. för att jag ska upp å jobba klockan 12 dagen efter! Kuuuul.... N OT. Men cash är najs;)
Har ju vetat hela tiden att jag ska jobba dagen efter så har inte ens lagt ner mig i att ens försöka planera något med någon! Men men:) Vi är i alla fall bjuden på middag och Fredrik och Madelene, men blir nog inget av det... Dennis vill hellre vara med Viktor och titta på hockey! Som vi gjrode förra året, haha. Men det passar mig också .Sitta hemme och mysa och ta det lugnt är ju inte heller helt fel faktiskt=)

MEN I ALLA FALL. Det detta inlägg egentligen skulle handla om har jag inte nämt ett skvatt om, haha! Även fast det inte är säkert ifall jag kommer iväg någonstanns på nyår så tänkte jag ändå vara med i Lindas tävling på hennes blogg! Man kan vinna ett kit med mineralsmink!! Har inte en enda mineralprodukt ( oops ) så vore väldigt kul att vinna det!!:) Och även om det blir hockey i år igen på nyår så kommer jag klä upp mig. Min svarta glittriga klänning! Och vad vore inte bättre än att matcha med lite snyggt mineralsmink som också glittrar en del?!:)

Ska jag vara ärlig så känner jag mig inte så sugen på att titta på hockey i år igen utan vill umgås med kompisar... Men skulle jag vinna detta kit så kommer jag använda det på nyårsafton ÄNDÅ!:) Som sagt, gör mig alltid fin på nyår även om man inte gör något speciellt!=)

Länken till tävlingen har ni här i alla fall! http://www.smastadsprinsessan.se/2010/12/vinn-ett-helt-kit-fran-lily-lolo.html#links
Så är du sugen på att också tävla så klicka in dig på hennes blogg du med!=)

Nu ska jag nog göra frukost, så hej på er! Och ha en riktigt god jul! ( Om vi inte hörs innan:)

Pussar!

// Marie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0