Ljudproblem, nån som kan hjälpa?

Inget går som jag vill idag:( Ingen mjölk hemma så kan inte baka lussekatter. Och ica vill jag inte knalla till nu...
Så skulle jag titta på julkalendern men finns inget ljud på datorn:S Hatar verkligen denna dator, sämsta köpet någonsin!!!!! Fattar inte:S så otroligt störande... Någon som vet hur man gör?!?!

Igår jobba jag ialla fall. Sista timmarna var vi 3 st, och fick reda på att en buss skulle komma in snart... På 34 pers, och jag ensam i kassan!! KAOS. Som tur var ringdes en in till köket, men jag var fortfarande ensam i kassan! Men är otroligt stolt, och förvånad framförallt, att det gick så bra som det gick!! Dessa 45 pers va borta på ca 30 minuter, HIMLA BRA måste jag säga!! Fick beröm också=)hehe, alltid kul!

Ikväll blire jobb igen men först 9årskalas! Eller ja, för min del blire dit å käka lite tårta å sen dra å jobba:) Lite synd, men sånt är livet! Hoppas på en soft kväll på jobbet;)

Nu ska ja nog störa mig lite mer på datorn å försöka fixa problemet... Kankse skriva min bror å fråga!! Hoppas på det bästa=) PUSS

// Marie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0