mediavännera!

Sitter å typ svettas som en gris. Förstår inte riktigt, jag som aaaldrig blir sjuk, lite småförkyld ibland, har nu blivit jättedålig 2 ggr på bara några veckor! Så typiskt att det kommer just nu, när jag har planer i karlstad i morgon:( Får se ifall det blir något, är jag sämre i morgon får jag nog ställa in=/ Hoppas på å bli bättre ialla fall! Bara min hesa röst och halsont försvinner så blir jag glad!=)

Ialla fall. Har bara legat i sängen och soffan, HELA dagen. Sovit flera tupplurer med, haha! När dennis kom hem så la han sig också på soffan och vi somnade båda två. Vakna vid halv 7 av att fredrik ringer, haha!Kanske va lika bra ... Fast iofs så kommer jag nog sova gött ikväll i alla fall=)

Försöker få med mig Patricia te Kd imöra men hon verka inte så sugen när ja sa att ja åker från Säffle halv 10! haha=) Ida är på ialla fall! Kul det:) Länge sen vi sågs.

Det är så konstigt. När vi gick i samma klass på media så sågs vi varje dag och hade roligare än jag nånsin haft förut. Kan prata med dom om saker det inte går med NÅGON annan! OCh båda är så jävla sköna personer, haha! Saknar att gå i samma klass som dom faktiskt... Men nu har ju alla 3  bytt linje så uppenbarligen var det inte rätt för någon av oss=) Men det är synd att vi inte ses så ofta:( Men imöra får jag i alla fall se en av dom, haha! Hoppas på att den andra kan dra sig upp å ialla fall komma in lite senare;)

Nu ska jag fortsätta se på 2 1/2 män! Ha det=)

Min favvobild på oss!=) <3

// Marie.

Kommentarer
Postat av: Evah

Sv: Tack så mycket :)

2010-12-27 @ 22:09:41
URL: http://evaaaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0