nobeldagen!

Åh, jag är så jävla äcklig i halsen. Kycklas å jävlas med mig :( Inte kul alls! Menmen....
FREDAG IALLA FALL!:D:D:D Göttit det!:) bara 1.5 vecka kvar i skolan med, så najs=)

Idag är det i alla fall Nobeldagen och eftersom jag går på Nobelgymnasiet "firades" den där;) Det innebär ialla fall att 2orna på respektivet program anordnar en aktivitet så går 1or och 3or runt och gör dom:) klarar dom inte utmaningen får dom ett straff!:D De behöver nämligen ha ledtrådar de får om de klarar uppgiften eller gör straffet^^

Hos oss var det ialla fall curlerrullning! HAHHA; sååå jävla roligt att titta på!:D Trodde faktiskt inte att killarna skulle klara det men de va förvånansvärt bra! En del i alla fall:D HAHAHAH! Vissa va så fruktansvärt dåliga så man stod och asgarva, hahaha, elakt, men kul =)

Jag och några till ville ialla fall kolla på några av de andra programmens utmaningar så gick ner till den lååånga korridoren! Började hos fordon. Man skulle kravvla sig genom bilar med en grej man inte fick släppa taget om och klara det på 1,5 minut! Marielle som testade det av oss klarade på 1,33 så det blev straffet! Men eftersom vi inte behövde nån ledtråd så sket vi i det;)

Sen blere hos el-data eller nö. Låg massa datadelar man skulle gissa namnet på! Stod där skiiitlänge å gissa, hahaha, skitkul men omöjligt. Men jag lyckades faktiskt hitta nätverkskortet HELT själv:D Så jävla bäst.

Sen drog vi till energi. Där fick man muttrar som man skulle få i rätt hål. Det fanns 5 hål att välja på varav EN var rätt ( påstod dom. ärligt talat tror jag dom fuskade! haha ). För att det skulle vara rätt skulle muttern komma ut på golvet igen men det gjorde den såklart inte, hahaha. Men vi fortsatte med andra grejjer så 5e gången gillt så klara vi det:D HAHA!

Eftersom vi inte klara utmaningen va straffet att vi skulle sjunga, men vi gjorde det inte eftersom vi inte behövde;) Det tyckte en av dom som var där inne va dåligt eftersom dom va tvugna å ssjunga för oss när dom inte klara uppgiften! hahaha, men ändå;)

Roligt vare iaf å alla i den korridoren va görroliga:D haha! Älskar verkligen nobeldagen!=)

Kortfattat; rolig dag!

Nu ska jag snart dra å handla så tjaa=)

// Marie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0