praktikplats

Igår fixade jag äntligen ny praktikplats. SOM JAG HAR KÄMPAT! Har letat i fan 2 månader utan resultat...Men nu så!:D

Fick på Hår och skönhetscenter på Bergvik i Karlstad! Så jääävla najs.Snygg salong, bra läge och verkar va ett svinigt bra ställe att ha praktik på! Orkar faktiskt inte gå in på det nu vad det var som va så bra, utan ni får väl fråga ;) haha!

Nej men jag är glad som fan i alla fall och hoppas att jag kommer trivas! Och ännu bättre, jag har ju en garanterad plats inför 3an också!:) Om det inte visar sig att dom  hatar mig, haha! Men det tror jag inte. Jag är ju så go så go:) haha!

Nu ska jag nog lägga in bild på senaste tatueringen på facebook. Bara för att. HIHI.

PUSSIS

// Marie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0