sminkdagen

Ibland förstår jag inte riktigt mig på mig själv. Säger att jag ska börja med något och gör det, typ en dag, sen skiter jag i det. Haha, lite kul faktiskt... Men ändå störande!

Idag hade vi i alla fall make up-dag i skolan! Helt okej. Dock så tycker inte jag man lär sig så vidare mycket varken när vi har färganalysen ( där make up ingår) eller idag när vi hade en makeup-artist på besök! Inge direkt kul saker liksom, å så kan man allt. Men men, va ändå rätt kul ändå! Förhoppningsvis blire kanske roligare längre fram=)

Jag sminkade Krasse och krasse sminkade mig. HON VART SKITSNYGG!! Särskilt läpparna, sååå najs! Vinröda typ, skitsnyggt på henne! Hehe
Jag vart väl ganska läcker själv;) hahah, lila och svart, med glitter! Och lila glitter på läpparna:D SÅ NAJS:) Hehehe...

Va även till skin deep en sväng förut, hehehe;) Och imöra äre praktik. SISTA PRAKTIKDAGEN FÖR MIN DEL:D:D:D Ska till göteborg med moder jord nästa onsdag så slipper!! Sååååå najs. Ska dit å handla å träffa bror min, trevlit:)

Ne, nu ska jag se på Sune! Tjarå:)

// Marie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0