beställd plattång!

Åh, är så glad! Äger ju ( jävligt konstigt nog eftersom jag pluggar till frisör å allt ) inte en plattång (!!). Har varit med i några tävlingar nu hos Linda, småstadsprinsessan, där man kan vinna suuuperfin plattis från Ghd, men har tyvär inte vunnit någon gång. Vi fick även för några veckor sedan i skolan erbjudande om en ghd-tång för 1200, kraftigt rabatterat, men kände att jag inte har råd att slänga ut 1200 bara sådär, så blev ingen nu heller....

Var i alla fall hos syster yster i lördas och kollade på lyko:s hemsida! Och till min förtjusning hittade jag en plattång från Ga.ma för endast 456 kr!!! Väldigt rabatterat alltså.
Tvekade lite först om jag skulle köpa eller önska mig i julklapp, men kände att jag inte orkar vänta så länge och jag har ändå en del pengar över så köpte den!! SÅ om några dagar kommer den hem till mig, wiiie:D Är så glad!

Ga.ma är ju typ bästa tången på marknaden, och till ett bra och rimligt pris! Känns skiiitbra detta. Dock plattar jag ju håret otroligt sällan, då jag gillar mina lockar bättre, men ändå! ALLTID bra att ha faktiskt. Särskilt till luggen som gärna lägger sig lite som den vill, eller om man helt enkelt har en dålig hårdag så är det ju bara att platta bort bekymret. Så bra.

Hihi :) Hoppas jag inte blir besviken!!

// Marie.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0