lite öm

Hallojsan!
Fortfarande öm efter igår, men de går väl över snart hoppas jag;) Eftersom jag är så lurig av mig så visste ingen om tatueringen men de flesta hade sett min facebookstatus igår så de undrade såklart vad jag gjort! Miranda lyckades gissa rätt, tattoo, haha! Duktigt flicka. hehe. SÅ va tvungen å visa å de tyckte det var skitsnyggt:) Kulit, hehe.

Idag är det fredag och GÖTT. Sov en liten stund efter maten, haha, så jävla gött!

Och btw, smastadsprinsessan.se har en tävling nu där man kan vinna ett sminkborstset! Jag är självklart med å tävlar så är du intresserad så kika gärna in hos henne:)

Ne, nu ska jag kika rut e stund sen blir det idol! Ha de!

// Marie.

Kommentarer
Postat av: Evah

Svar:



Vad bra! :) Som jag sa i videon, så är det okej i måttliga mängder, och att man behöver inte dricka vin jämt med alkohol :) Jag har inte emot det alls, för mogna människor dricker ett glas vin för smaken, inte för alkoholen :)



Tack så mycket :) Ha en bra kväll! kram

2010-11-26 @ 20:13:44
URL: http://evaaaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0