paletten och besviken

Haha, logga precis in och såg att jag fått en kommentar till föregående inlägg. "Håkan" var avsändare, kunde man förstå att det var Emma?;) haha, jaa! haha!

Ialla fall, va å hämta mitt paket förut:D Paletten jag vann alltså, höhö. Ser riktigt fin ut och fick den jag ville!:D Naajs. Tänkte testa den idag men orka. Blir imöra;) Glittereyelinern som va med också såg lite knepig ut... Kanske beror på att jag gick med den ute ett tag, kanske stelnade;) haha, får se om den blir bättre.

Va å handla förut med. Va extrapris på choklad jag brukar ha när jag bakar så tänkte köpa några nu så man har tills julbaket. Gick runt i en kvart på Pekås. Hittade fan inte! Visade sig att det var precis där jag varit några gånger, haha. Dumt. Men fick i alla fall med mig hem!

Nu sitter jag och är besviken. Ringde salongen två gånger förut. Andra gången fick dom mitt nummer så hon skulle ringa tillbaka när hon hade tid. Det är 3 timmar sen, salongen har stänkt nu. Riktigt dåligt måste jag säga! FÖRHOPPNINGSVIS ringer hon i morgon i stället. Om inte, ja då blir jag ledsen. Men men, får se va de blir.

Är sugen på å göra en double down nu! Eller ska man göra panncaces? Får se;)

PUSS

// Marie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0