så bra tävling!

åh, hon har gjort det igen!!! Ytterligare en tävling hos smastadsprinsessan.se! Denna gången ska man surfa runt inne på eleven.se och välja ut vilken produkt som helst och skriva i tävlingsinlägget på hennes blogg vilken produkt det är samt motivering, så är man med och tävlar! 3 personer kommer under december månad då få precis den produkt de önskade sig!! SÅ JÄVLA BRA TÄVLING ELLER VA SÄGER NI?:D Och att man får va med och tävla hur många gånger so helst är ju ännu mer kanon:D Åh, älskar verkligen den bloggen!!!:D

Hur som helst så önskade jag mig en hårfön:D Har ju ingen konstigt nog:S Har önskat mig det ett tag men aldrig fått så håller alla tummar och tår nu :D Är ju jävligt bra att ha när man klippt eller färgat någon så man kan kolla igenom i torrt tillstånd! Så hoppas hoppas hoppas:D

Meen, nu ska jag snart dra mig :) Ska hem till mor och far för att gratta pappsen och käka mat! mumsigt:d Hörs sen!
PUSS

// Marie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0