tattoo

Hallojsan!

Nu var det ett tag sen jag skrev här, men har helt enkelt inte orkat. Inte haft nö å säga heller så;)

Idag blev iaf en liten spontanare måste jag säga. Bestämde mig för ett tag sen att ja ville göra en ny tatuering och kom på i tisdas vad det ska stå:) Så skulle några klasskamrater till Fish eye och tatuera sig idag ( aja baja, 17åringar! ) så följde jag med och skulle boka tid. De fråga när jag ville så sa jag när som, och så vart det idag!
Gjorde ju min första tatuering där och vart skitnöjd och va jättetrevliga å så! Men så har dom ju gästtatuerare där också, så denna veckan var det en tjej! Det var hon som skulle göra på min klasskamrater och hon hade tid över efter dom så det vart mig också:) Fick ju lönen idag ändå, så vafan;) Lika bra å köra på!

Hade velat ha han jag hade sist gång, och EGENTLIGEN hade han tid, men det blev tjejen! Men det vart skitbra så det gör inte ett dugg=)

Lägger väl ut bild imöra eller så! Hehe;)

Måste också säga att HELVETE va ont det gjorde. Min första, i nacken, kändes inte ett dugg, men denna! JISSES... Visste inte vart jag skulle ta vägen, hahh. Men revbenen, ett av de värsta ställen! Inte konstigt att det kändes, haha..
Tog en timme ungefär, så måste nog säga den smärtsammaste timmen i mitt liv, haha! Tur att texten inte va så lång;)

Låg å skakade ibland och vart alldeles kall om händer och fötter. USCH, glad ja vart när det va över, haha.. Men nu är det gjort! Göttit:) Heheh

PUSS

// Marie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0