tävling

Åter igen är jag med och tävlar hos Linda. Denna gången om en sminkpalett! Ser riktigt fin ut och håller alla tummar och tår och hoppas det är min tur denna gång:) haha!

länk till tävlingen : http://www.smastadsprinsessan.se/2010/11/smink-palett-tavling.html#links

Gå in du med=)



Varit å käkat middag hos mamma och pappa idag och det var GÖTT. Riktigt smarrigt. Hon är bra på å laga mat hon, min käre mamma. Dock blev det dit, äta, åka hem... Skulle sitta barnvakt hela kvällen också... Som jag klart hade sagt NEJ till från början men icke! Tycker det va dumt eftersom vi va bortbjudna och hade vetat det långt innan detta kom in.. Men men, Blev som det blev och nu är ju dagen över så skit samma!
Ska fortsätta kika runt nu. Pussis och god natt.

// Marie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0