vann paletten!

Åh, är så himla glad nu!! Skrev ju i föregående inlägg att jag var med och tävlade om en superfin ögonskuggepalett hos Linda, och jag vann den!!!! Så himla kul :)

Skulle precis sätta på Harry Potter ( som jag somnade till igår kväll ) men ville bara kika in hennes blogg först, som jag göra flera gånger per dag. Och det senaste inlägget var just om tävlingen och såg direkt att hon skrivit vem som vunnit en tävling och självklart tittade jag på det först. Kände igen kommentaren och såg på namnet " Marie", det måste ju vara jag sa jag till min sambo! Så tryckte på länken och kom in på min blogg! Blev skiiitglad verkligen:D Har varit med i så många tävlingar hos henne och äntligen vinner jag!=)

Efter jag väl såg att jag vunnit, ja då kollade vad det var jag hade vunnit, haha:) Kom inte ihåg vilken tävling det gällde men såg sen att det var paletten! Så himla kul :) Ska bli kul å testa verkligen!

Hihi, är så glad nu, och nu ska jag läsa de andra inläggen på bloggen med :) Hann bara se att jag vann och maila till henne innan jag satte mig och skrev här, haha, så uppspelt blev jag!:) Men i alla fall, TACK Linda:) Kram!

// Marie.

Kommentarer
Postat av: Håkan

UPPDATERA!! hihi

2010-11-10 @ 21:11:51
URL: http://ekullander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0