göteborg och rosa bandet

Tjenixen!

Igår blev det en tripp till göteborg. Hälsade på min bror och va ute å åt, dregött! blev inte så mycket vandrandes på stan, men de gick bra ändå:) Dock är jag sugen på å åka dit igen snart för å shoppa. Vi får se va de blir!

Hittade i alla fall en vinterjacka - SKÖNT. Den är från team sportia och är riktigt bra märke så förhoppningsvis är den jättevarm trots att den inte var svintjock. Vind och vattenavstötande iaf, den borde väl va bra då? Ja, det märks i alla fall.
Köpte även en skitcool mössa!:D Eller ja, rolig i alla fall. Skön är den med! Den lär jag använda i vinter=) Jag såg den och tyckte den såg rätt ful och rolig ut, men testade den och den va skitskön och såg rätt söt ut på:) Är skitnöjd i alla fall hihi :)

Idag är det ju min tur att stå på Mitt i city i Karlstad! Vi har rosa bandet-dagar torsdag-lördag och 11.30-14.45 ska jag stå. Ska bli kuuul!:)
Vår klädsel skulle vara svart med en rosa detalj. Jag har dock mer än detalj, haha. Jag som älskar rosa har ju inga som helst problem att hitta varken kläder, smink eller accesoarer som passar till idag! Hehe. Har rosa strumpor, linne, skärp, ögonskugga, rouge, läppstift, örhängen,armband och diadem! haha :) Blir mer " rosa med svart detalj" för mig eftersom det enda svarta är legginsen och skorna! Haha:) Här kör vi på stort!
Men som sagt, älskar rosa så det är bara kul :)

Nä nu ska jag borsta tänderna och fixa lite så ska jag ta bilen å hämta upp Anna sen för att dra till Karlstad! Tjenixen!

// Marie.

Kommentarer
Postat av: Ida - A princess diary ♥

Hej på dig sötnos! :) Just nu lottar vi ut en GOODIEBAG med produkter ifrån bland annat Clinique, Guldfynd och Loreál.



För mer info och för att komma direkt till inlägget, klicka på länken: http://pappasguldkort.blogg.se/2010/october/tavling-vinn-en-goodiebag-fylld-med-det-har.html

2010-10-24 @ 13:55:55
URL: http://pappasguldkort.blogg.se/
Postat av: Evah

Om det blev en kommentar skickad tom så blev det fel :P Haha blev inte ens min bloggadress. Datorn sparar alla jag länkar så du vet ifall det blev något :P



Kan ju vara som du säger, att de är avundsjuka :) Annars är det nog mest för att trycka ner för att må bättre själv.

2010-10-27 @ 20:10:58
URL: http://evaaaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0