Grinigt

Är lite smågrinig ikväll faktiskt. Skulle ut på Koriander på halloweenfest med en kompis idag, som jag sett fram emot läääänge. Har köpt biljetter för både henne och mig, köpte till och med ett nytt läppstift ( tur att jag i alla fall inte köpte någon utstyrsel som jag tänkte!!) å när jag är på väg till henne så ringer hon och säger att hon inte vill gå ut... Blev riktigt besviken faktiskt. Usch.
Blev i alla fall att gå av bussen och dra till busstation igen! Men men, skönt å va hemma med.. Men hade faktiskt sett fram emot en utekväll med en vän jag inte sett på länge. Men sånt är livet!

Men att allt dåligt för något gott med sig brukar ju alltid stämma och även idag. Träffade min klasskamrat Angelica på station och tjötade med henne hela vägen hem=) Mycket trevligt måste jag säga.

Bara två dagar kvar på praktiken nu sen är det LOV. Ska bli så satans gött måste jag säga!:) Är riktigt sugen på å få sova länge! Gud så gött.

Känner att det blir en tidig kväll ikväll så tjenixen!

// Marie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0