idioter

Jag är så jävla trött. Tror jag somnar snart. Skönt att skolan är slut för den här veckan ialla fall! :D Synd bara att det ändå blir te å gå upp tidigt alla dagar förutom fredag... Men men! Det går ändå.

Har haft så djävulskt ont i hövvet idag, inte så jävla kul måste jag säga. Och vissa klasskamrater och deras HEMSKA skratt. Trodde jag skulle dö där ett tag faktiskt. Skrattar högt och jävligt länge åt fjantiga saker. Det är inte en hit när Marie är dålig!
Och så idioterna på bussen. 15 minuter innan den går är det några som har bråttom fram för att hinna med. Chauffören sa uppenbarligen åt dom att de int fick gå in för de gick tillbaka några steg. Väntade 5 minuter på att bussen skulle köra fram och sen RUSADE in i bussen. Övriga kön fan nästan sprang fram för å få en plats och knödde så in i helvete. Förstår mig inte på folk, man kan väl va lite lugnare eller? Störande som fan i alla fall. Skämms för dom.

Snart börjar i alla fall Lite sällskap som jag ska se. Sen ska jag lägga mig död i sängen. Kommer somna med en gång. Snark. Puss. Sov gott.


// Marie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0