Matförslag?

Åh, är ledig idag. Lite gött kan man ju tycka, men har en hel del att göra. Vaknade i alla fall strax efter 8 av att mamma ringde. Har ju inte berättat att jag är ledig idag, dum som man är! Hon ville i alla fall bara säga att hon bakade bullar eftersom det är kanelbullens dag,och frågade om jag ville ha en påse:D haha, så söt! Men japp, klart jag vill. Dock är ju inte kanelbullar min favourit, men ändå, finns andra i detta hushållet som äter;)

Ikväll ( tror jag ) någon gång kommer familjen Engholm Dalgic och hämtar Zlatan. Vi har varit kattvakt sen i lördags men idag åker han hem. Då är det ju bra också att ha bullar att bjussa på?;)

Jag har ju aldrig direkt tyckt om djur, men efter att jag var tillsammans med en kille för några år sen så älskade jag hundar. De hade 3 st som var heeelt underbara. Så jag är mer en hundmänniska än kattmänniska. Har aldrig riktigt tyckt om katter. Men det börjar komma mer och mer och nu är jag fan sugen på en liten söt kattunge! haha=) Får se vad det blir.

IALLA FALL, vad jag skulle göra idag ; ut å gå, duscha, fila fötter, diska, göra rent fritösen, göra mackor åt sambon, äta frukost, fixa lite på internet, kolla vilka kläder jag kan tänka mig att sälja, handla, laga mat, LÄSA KÖRKORTSTEORI.

Det sista är viktigast, men ändå inte kommit igång. Har hittills gjort de 8 första punkterna och nu ska jag kika på kläder och föra över pengar till mitt spelkonto! Sen ska jag banne mej läsa. Usch. Hoppas posten kommer snart med så jag kan se vilka kortpriser och så det är denna vecka så jag vet vad vi ska käka idag. Har glömt skriva matsedel...

Något förslag på krubb?

// Marie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0