Milkshaken bara rinner

tjaa

Kom hem från jobbet för en stund sen. Blev lite övertid, hihi. Eller , 1 timme rättare sagt. Men det gjorde mig iiiingenting! Ganska soft faktiskt, va ju inte så mö folk heller. Å så hände lite roliga saker, HAHA..

Efter att jag fyllt upp kombom med glass och milkshakemix så skulle jag skjuva ( JÄVLAR, hur fan stavas det? ) tillbaka den och så hörde jag lite pip. Jag kolla på den och sa " oj, har jag kommit åt något?" Så skulle Emma fixa det så hon tryckte på en knapp men så började milshaken bara rinna. Bara rann och rann och hon ropade på Toffe att han skulle skynda sig! Vi stod där som frågetecken båda två och hade ingen aning om vad vi skulle göra.

Efter en stund så stoppade den i alla fall av sig själv, precis när han han fram. Han kollade på oss med ett frågetecken så berättade emma hur det gått till. Det såg ut som om han tyckte vi va helt dumma i huvudet, HAHAHA. Lite kul faktiskt. Jag och emma skrattade som fan. Det såg faktiskt jävligt roligt ut när milshaken bara rann rätt ner utan mugg och allt och vi står som frågetecken och springer runt å har panik, hahaha. Bra slut på kvällen måste jag säga.

hihi.
Nu ska jag ta mig en dusch iaf, sen kanske sova:) Men är ju ledig imöra så har inte brådis med det:d Hihi, men sov gott ni i alla fall! PUSS

// Marie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0