ny tävling!

Kom precis hem från praktiken å för å lugna ner mig lite från cyklingen ( som gör att jag får jävligt ont i halsen eftersom det är så kallt ) så satte jag mig vid datorn för att kolla in bloggarna jag följer. Finns 2 st jag följer varje dag ; lindas sminkblogg, candis och småstadsprinsessan!

Den sistnämnda hade en tävling förra veckan om en ghd-tång som jag så otroligt gärna vill ha. Ja var med i tävlingen men vann inte. Men så såg jag till min stora förtjusning förut att hon ordnat en ny tävling! WIIIE! Hoppas på bättre lycka denna gången :)
Gå in på http://www.smastadsprinsessan.se/2010/10/nu-ska-vi-fira-ny-ghd-tavling.html#links och va med i denna tävling du också!

Eftersom vi använder oss av ghd-tänger i skolan så vet jag ju hur otroligt bra dom är så är du intresserad är denna tävlingen verkligen värd att delta i!:)

Nu ska jag snart kika vad som finns hemma att laga till mat! Å så bonde söker fru snart, kanon:D HEJS.

// Marie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0