pysseltajm

Det vart en spontanare till Karlstad igår faktiskt. Vi va ut å åt lunch på Bella rosa och for sedan till Åmål. Va inge kul där, så drog te Karlstad i stället. hehe. Gick på IKEA och ÄNTLIGEN har jag fått mitt "skåp". Egentliogen är det 2 hyllor men har gjort så det blir som ett skåp:D Slog 2 flugor i en smäll, ska ha parfymer,nagellack och hårprodukter på ovansidan och i själva "skåpet" ska jag ha mina örhängen.

Har så jääävla länge tjötat om att jag vill ha ett smyckesskåp som jag kan sätta in örhängen i, så att jag ser ALLA, men har aldrig blivit av.Det går ju liksom inte att köpa så man får göra själv. Fixade i alla fall skåpet och köpte tyg och skumgummi som jag håller på och pysslar ihop så det ska bli fint :) Är klar med ena delen, ska göra den andra nu sen börja sätta fast örhängena=) SÅ GÖTT. Ni får se bilder på det sen;) hehe

Nu ska jag fortsätta pyssla i alla fall så tjaa!

// Marie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0