rosa bandet-dagar nästa vecka!

Har precis varit ute och gått. Riktigt skönt måste jag säga! Blev jääävligt svettig med alla kläder, men de är gött dä:D
När jag gick utanför portdörren var det ljust ute och när jag gick in igen var det nästan svart:O Helt otroligt va snabbt det slår om alltså. Snart är det väl mörkt vid 4 med, usch. Men mysigt ändå.

Pendlar just nu mellan Hitta nemo och Titanic, haha! Kulit. Fundrar på att baka kladdkaka eller nåt nu, vore gött faktiskt. Tror det blir det! Hihi.

Btw, nästa vecka har vi rosa bandet-dagar på Mitt i city i Karlstad. Så är du från Karlstad eller är där ändå, så kom dit och stöd kampen mot bröstcanser! Vi från frisör ska nämligen jobba med rosa slingor samt jääättefina rosa stenar man har i håret. Inte alls dyrt, och går till en bra sak! Så KOM DIT VETTJA. Jag själv står där på fredag mellan 11.30-14.45, så vill du ha en slinga eller lite stenar från mig, så kom då:) haha. Men det är folk från klassen där torsdag och fredag mellan 11.30-18 och på lördag 10-16, så kom dit och stödj kampen!:)
Jag tycker hursom helst att det ska bli SKITKUL :)
De övriga hantverksyrkena från skolan grejjar med annat också så  det är inte bara hårrelaterade saker, utan annat skoj också:)


// Marie.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0