120-paletten!

mmm, detta vill jag haaa! Blir te å köp när jag får pengar tror jag;) Endast 300 spänn med, ofattbart! 120 st skuggor, matta och skimriga, + 7delarsset med makeup-borstar! Fantastiskt. Måste köpa. Dock är det slut just nu, får hoppas det kommer in snart igen! Annars blir det nog endast ögonskuggorna, måste ha iaf:D Har redan alla de borstar som är med i setet, men kul med nytt + snyggt fodral!


från eleven.se! De har mycket bra grejjer där har jag märkt :) Finns myyycket jag vill ha där ifrån kan jag säga! Om jag vinner mycket pengar lär ja beställa en heeel del;)

// Marie.

Kommentarer
Postat av: viktoria

Hehe ja, det kan jag förstå, lite beslutångest ;)

Åh, tack för din fråga! :)

2010-09-12 @ 19:55:35
URL: http://fnioett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0