arbetspass

Ja, det vart lite jobb idag ändå. Haha! Fick så dåligt samvete för att jag sa nej så jag gick dit iaf, även fast de hade fixat andra, haha :) Blev jobb från 11.45-1.10, hehe! Lagomt tycker jag=) och några hundra rikare:D

Fick min riktiga namnbricka idag med, äntligen!:D Samt nytt anställningsbevis. Det visade sig att jag bara tjänade 4 kr mer i timmen än innan:( Yasar som hade sagt mellan 7 och 14 kr mer! Blev lite besviken, hha, men några kroner gör ju inte jättemycket så.

Det händer konstiga saker på donken med. Tänker inte gå in på vad innan det är löst... Hoppas allt ställs till rätta!

Hungrig som fan är jag också men vad ska man äta? Hmmm..

Nej, får väl kolla vad som finns i kylen och frysen! Tjosan.

// Marie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0