höstprogram

Kände precis va trött jag är. Snark! Var tveksam igår om jag skulle ta bussen halv 9 eller tåget 9.05 så jag steg upp så jag skulle kunna åka halv 9. Dock har jag nu bestämt mig för att det blir tåget i stället, liite irriterande eftersom jag hade kunnat sova nästan en timme till :( Jaja, får söva på tåget!

Idag är det ju i alla fall onsdag vilket innebär praktik:D Börjar klockan 10 idag :) Hoppas bara det blir mer folk än förra veckan!

Jag gillar ju praktik och tycker det är skön avkoppling från skolan, men å andra sidan. Man kommer hem sent på kvällen och hela dagen har verkligen gått. Ska ju sluta 18.00 egentligen men får gå tidigare ibland så jag hinner med en buss 17.35:) Får se vad det blir idag men lär komma hem antingen 18.30 eller 19.30. Så det är verkligen hela dagen som går bort! Men det är gött det med, faktiskt. Bara att man är så tröttis när man kommer hem:)



Igår började ju idol med! KUL tycker jag, vad tycker ni?:) Följer ni det programmet? Det gör jag, hehe.
Tycker hösten är så kuul eftersom alla bra program börjar! Idol, halv 8 hos mig, bonde söker fru, time out, fångarna på fortet m.m. Dock är de två sista redan slut, men ändå. Vet också att det är fler program jag tänkte på, men kommer inte på just nu! Men det är iaf en bra årstid för bra tvprogram;) hehe!

Nej, nu ska ja borsta tänderna, pussis:)

// Marie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0