idol i karlstad!

Tror jag glömde i senaste inlägget att Lite sällskap är ju ett av de bra programmen som börjat nu med! Såg ni det i måndags? Så jääävla roligt:D Att det är ifrån min stad också är ju underbart! :D Pinsamt som fan, men ändå kul :)

I alla fall så är det skönt med helg nu i alla fall. Dock är min sambo och spelar match så jag är ensam hemma. Skönt, men ändå tråkigt. Och ikväll är det Idol från Karlstad! Ska också bli riktigt kul att se. Just nu ligger jag i alla fall och kollar på Disney channel, gött. Kanske man ska ta sig en brownie till också, så jävla gött. Bakade igår, fantastiskt;)

SKriver mer sen! Ska lägga upp en bild på en sak jag ska köpa snart! PUSS

// Marie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0