info om frisöryrket.

Hallå där igen. Blev lite tomt på bloggande igår men jag var så jääävla trött. Smarta Marie var i farten igår igen!

Tog på mig klackskor av ren vana och när jag kom till skolan och stod inne i salongen kom jag på att fan, det är tisdag idag. Jag ska stå upp från 9-16, och jag har klackskor? SMAAART. Ont som fan i fötterna kan jag säga. Inte kul. Så ta till er, ni som utbildar er eller ska utbilda er til frisör eller något annat yrke där man står hela tiden, BRA SKOR! Annars kommer du dö. Höhö.
Somnade i soffan på kvällen iaf=)

Idag har jag i alla fall haft praktik! Huuur kul som helst. De är roliga de jag jobbar med =) Har ju varit på den salongen tidigare med så kände ju till en del, men det var ju ändå ett år sen och bara i 3 dagar. Nu ska jag vara där varje onsdag =) Ska bli väldigt kul!
Idag vare i alla fall något konstigt för det var nästan iiinga kunder där. Annars brukar det ändå vara ganska fullt! Men just idag, bara för jag hade praktik säkert. Haha. Hoppas på mer nästa vecka=)

Men jag fick iaf dricks av en kund jag shamponerade! Trevligt :) Känns även så himla bra att man är så välkommen där! De är riktigt trevliga och otroligt bra frisörer!=) Hehe, jag gillar dem :)

Nu ska ja se på tv och måla naglarna=) hejs!

// Marie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0