Nybliven miljonär!

Amen jag är ju för seg. Jag som tänkte, och trodde, att denna bloggen skulle vara aktiv och med mycket kul i, vad tänkte jag med ? Den är ju skittråkig. Skriver ju aldrig. Har inte tid. Känns tråkigt. Får väl se om jag kommer igång snart i alla fall, vore kul faktiskt.  Men nej, sluta inte läs! Det kommer:D

Har också tänkt på att inget går som man vill ju. Man planerar något men så skiter det sig ändå, höhö. Men från och med i morgon, då gäller det. Sådeså. Och imöra ska jag nog lyfta aschlet från soffan och ta mig en promenix. SYnd bara att det blir så jääävla mörkt så snabbt och det är så mycket annat att göra! Eller ja, se Idol och läsa teori. Men snart är Idol slut under veckan, och teorin är snart avklarad! Varför inte läsa lite nu då? Nej de vill ja inte.

Hur som helst så tror och hoppas jag verkligen på Daniel i Idol ikväll. SÅ JÄVLA GRYM. Har jag tyckt sen första audition. Årets vinnare har vi där!;) Nån som sätter emot? Och säg inte Jay, är trött på det.

Nu är det ju Välkommen åter på TV men eftersom grabbarna har fotbollskväll så får jag skita i det. Sitter just nu inne i sängen å lyssnar på Scotts, haha! Bra dom. Ska i alla fall se vilka som går vidare sen, det har jag bestämt, höhö.


Nej nu ska ja spela bort lite pengar på svenskaspel.se. Man kanske blir miljonär? hehehehe.

// Marie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0