praktik och dagens look

Nu ska ja snart dra mig mot station! Ännu en praktikdag, och idag är jag inte ensam elev:D
Ettorna har praktik onsdag-fredag denna veckan och en kille som går i ettan ska vara där jag är :) Blir nog kul tror ja! Får väl se om vi får göra något ihop eller om det blir det vanliga=) Ska bli kul iaf!

Ikväll blire kalas för Hilda med. Trevlans. Synd att jag kommer hem så sent bara, men men! Bättre sent än aldrig.
Sen får vi se vad som händer. Har vissa saker på känn, men inget jag talar om här! Inte än i alla fall, hehe. Var nyfikna!;)

Idag är jag helsvart förresten. Vi ska helst ha svarta kläder på salongen så det var ju tur att jag köpte 2 svarta tröjor när jag var i göteborg! Och de svarta legginsen när jag var i SöderhamN!=)

Blev lite mer färg kring ögonen. En ganska stark lila färg. Ändå tog jag den ljusaste på paletten!:O haha! Snyggt i alla fall. Och till det transparenta läppar. Man kan ju inte ha knallrosa jämt ;) haha!

Nej nu ska ja fixa lite, tjing!

// Marie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0