Ska man baka brownies?

förstår inte riktigt varför jag är trött. Visst, jag gick upp 5.40 i morse men ändå. Har inte haft en ansträngande dag direkt!
Kom till skolan för att ha färg och stilanalys och när vi börjat kom svenskaläraren in och berättade att hennes far hade dött så hon orkade inte vara i skolan. Så det blev ingen svenska utan enbart färg och stilanalys.

Vi gick igenom kursen lite och fick dagens uppgift: Ni ska i grupp gå till en klädaffär och göra en make over på en av gruppmedlemmem. Det ska vara inspirerat av höstmodet och modellen ska inte ha på sig sådant hon har vanligtvis!7

Kul uppgift tycker jag. Vår grupp fick gina tricot! Vi var ju tvugna och höra ifall det var okej innan vi började eftersom man ska fota och sådär och hon sa att det var ingen fara. Dock kom hon fram efter en stund när hon hade dubbelkollat och sa att det tyvär inte gick. Det hade hänt så mycket med sånt där så de hade som regel att inte göra något. Synd om oss.

Vi tog en egen affär i stället som fick bli MQ. Pratade med grabbarna där och de sa att det var okej eftersom det bara skulle visas i klassen!

Vår modell fick en helt ny stil iaf. Svart byxor, beige skjorta, svart midjeskärp, pälsjacka i leopardmönster, skinnhandskar, skinnväska och ett hårband! Riiktigt snygg outfit faktiskt. heh! Hoppas lärarna är nöjda nu :)

Efter skolan så har jag även färgat håret på en vän! Jag tyckte det blev skitsnyggt men hon var skeptisk då det var för rött. Tur att hennes pojkvän lyckades övertala henne att ha kvar färgen iaf en vecka;) Får se om hon är nöjd med den sen:)



Och till dagens fråga.
Ska man baka brownies? Har recept på världens underbaraste brownies. Men, det är måndag. Onyttigt. Men gott. Hur ska jag göra?

// Marie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0