Slapp

Så trevligt att ha läsare utan att jag skriver:D haha. Det har varit lite dött på den fronten och anledningen är väl att jag inte riktigt haft tid för datorn. Det är ju hockey på tv:n för bövelen! Och ikväll äre Färjestad. Naaajs.

Hoppas på att ett papper snart dyker ner i brevinkastet också:) Eller om det kommer till mamma och pappa, hmm. Tror det faktiskt. Hur som helst vill jag ha det! Spännande:)
Och ikväll blire klippning. Vill pröva något nytt, men vill inte klippa av längderna! Då blir det problem... Får väl se va det blir =)

9.04 går i alla fall tåget mot karlstad som jag ska ta. Börjar 10.30 idag. Har idrott, ca 1 timme, sen slutar jag! Wihoo=) Gött tycker jag. Blir kanske dra te bilskolan en sväng sen och göra lite teori=)

Annars, så är det bra med mig. Lite schleten bara, men det hör tilL! Helg i möra, det ska bli gött. Dock blir det inte så mycket helg för mig eftersom jag jobbar ! 18-00 på lördag och 12-18 på söndag! Jisses. Längtar redan eter nästa lön! haha.


Nej, nu ska ja kika runt lite sen dra mig. Ha de göttit!

// Marie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0