Tävla om en goodiebag!

Åh, det finns en blogg som är heelt underbar. Lindas sminkblogg heter den och hon bloggar på veckorevyn. Det är en skönhetsblogg om smink och jag ääälskar den! Får så mycket inspiration :) Ända sedan jag upptäckte den har jag varit helt fast, haha!

Hur som helst har hon en tävling just nu där man kan vinna en goodiebag! Självklart vill jag vara med på den :DFör att vara med och tävla ska man kopiera bilden hon lagt ut ( som jag har lagt in här neranför) samt länka till hennes blogg. Och jag tycker ju att hennes blogg är så himla bra så självklart vill ja dela med mig av det till alla! :) Kopiera länken här nedanför så kommer du in på hennes blogg =) Var med och tävla du också vettja! Och om du inte vill tävla, gå bara in på den och läs och njut!=)

http://blogg.veckorevyn.com/lindas-sminkblogg/2010/09/05/linda-lottar-ut-annu-en-goodiebag/


// Marie.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0